هتل های 5 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هری این مرتر استانبول 

هتل هری این مرتر استانبول یکی از لوکس ترین و شیک ترین  هتل های 5 ستاره استانبول محسوب می شود.  جاذبه های دیدنی کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه و منطقه سلطان احمد از دیگر آثار تاریخی در نزدیکی این هتل ، محسوب می شوند . هتل هری این مرتر استانبول  با اقامت در آن به راحتی به مرکز خرید مرتر دسترسی خواهید داشت . فرودگاه آتاتورک در ۱۰کیلومتری هتل قرار دارد و این هتل به مترو نزدیک است که باعث جذب مسافران تور استانبول شده است.

امکانات هتل هری این مرتر استانبول :

اتاق های لوکس و زیبا دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت،لپ تاپ و.. ،آبگرم با سرویس کامل، استخر سرپوشیده ، باشگاه سلامت، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ،۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ،خدمات عروسی ، استخر کودکان، سونا، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی،باشگاه بدنسازی، پذیرش ۲۴ ساعته  برخوردی شایسته میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند .

 

هتل سورملی استانبول

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. مسافرانتور استانبول می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. مسافرانتور استانبول  با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: